היום: עובדי הדסה יוצאים לרחובות

    יוסי אשר No Comments on היום: עובדי הדסה יוצאים לרחובות
    9:36
    15.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף ע"ז

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאות אחיות ואחים לצד מאות עובדי מנהל ומשק מהדסה, קיימו אתמול (א') אספת הסברה, שבמהלכה צמצמו את פעילות בתי החולים למתכונת חירום בלבד. במהלך ההתכנסות, בה נטלו חלק פעיל קרוב ל-1,000 מעובדי הדסה, שבו וקראו אילנה כהן, יו"ר הסתדרות האחיות וראשי הוועדים, צילה גרא (יו"ר ועד האחיות בהדסה) ואמנון ברוכיאן (יו"ר ועד עובדי המנהל והמשק בהדסה) לתשלום שכרם המלא של העובדים.

    בהסתדרות מדגישים כי במידה ומלוא שכרם של העובדים לא ישולם עד היום בחצות, החל מהבוקר (ב'), יושבתו בתי החולים הדסה עין כרם והדסה הר הצופים. משמעות העיצומים היא עבודה במתוכנת חירום שתכלול רק לידות וטיפולים דחופים ומצילי חיים. יתר המקרים לא יטופלו.

    כמו כן, בשעה 09:00 בבוקר, עשרות אוטובוסים יאספו את כל עובדי הדסה אל מתחם ההפגנה שתחל בשעה 10:00 ברחבת מוזיאון ישראל בירושלים. משם יצעדו העובדים אל עבר משרד האוצר בקריית הממשלה ויקיימו פעילות מחאה במקום. הנכם מוזמנים לסקר את ההפגנה, לפרטים נוספים ולאישור הגעה, ניתן להשיב במייל חוזר.

    עובדי בתי החולים בכל הארץ יצטרפו לצעדי המחאה במהלך השבוע הקרוב לשם הבעת סולידריות עם עובדי הדסה. מחר (ג'), החל משעה 10:00 בבוקר ובמשך שעתיים, יתקיימו אספות הסברה בכל בתי החולים ברחבי הארץ – של כל הסקטורים – לאות הזדהות עם זכותם הבסיסית של עובדי הדסה לקבל את מלוא שכרם עבור עבודתם.



    0 תגובות